۱

مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد؛ طرحی نو در بهداشت جنوب تهران

اهدای نشان دانشگاه تهران به سعید سعیدی نژاد خیر حوزه سلامت
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۵۲۸۷
مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد؛ طرحی نو در بهداشت جنوب تهران
 سالم‌خبر: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سعیدی‌نژاد به همت سعید سعیدی نژاد، کارآفرین و خیر ممتاز کشور؛ در جاده نظامی ورامین افتتاح شد.

در این مراسم معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، رییس علوم پزشکی دانشگاه تهران، معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرماندار شهر ری و سایر مسئولین حضور داشتند.

منطقه جاده نظامی پیش از این از محروم ترین مناطق در رسیدگی بهداشتی محسوب می شد و تاسیس این مرکز جامع، فصلی نوین در سلامت این منطقه ایفا خواهد کرد.

دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با تقدیر از آقای سعید سعیدی نژاد به عنوان بانی این مرکز گفت: نقش مردم و مسئولیت اجتماعی سازمانها در تحقق سلامت، بسیار مهم و اساسی است و چنین اقداماتی نشان از تفکری زیبا و خدمتگزارانه دارد که البته ثمرات آن چنان گسترده است که قابل ارزشگذاری نیست.

فرشیدی در ادامه بر اهمیت نقش این مراکز در ارتقای سلامت جامعه تأکید کرد.

دکتر اولیائی‌منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن تقدیر از آقای سعیدی نژاد و اهتمام جدی ایشان در ساخت ممتاز مرکز جامع سلامت، این منطقه از تهران را جزء محروم ترین مناطق کشور از حیث سلامت دانست که تأسیس این مرکز اقدامی جدی برای ارتقاء وضعیت سلامت منطقه خواهد بود.

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز با تأکید بر اولویت و اهمیت امر بهداشت بر امر درمان، تلاش حوزه بهداشتی دانشگاه و خیرین در جهت بهبود وضعیت بهداشت سلامت استان تهران به خصوص مناطق محروم آن را ستود. فرماندار شهر ری نیز با تقدیر از خیر محترم، ساخت مرکز جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد را گامی مهم در بهبود ارتقای سلامت منطقه دانست. 

این مرکز به یاد مرحوم حاج عباس سعیدی نژاد و مرحوم حاج محمد مهدی سعیدی نژاد دو تن از استوانه های اخلاقی کسب و کار در تاریخ صنعت ایران بنا شده است.

شرکت داروسازی تهران شیمی به واسطه انتساب به ایشان نقشی بنیادین در احداث این مرکز داشته است.
 
در پایان این نشست نشان دانشگاه تهران توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به سعید سعیدی‌نژاد اهداء شد.
کد مطلب : ۱۵۲۸۷
نام شما

آدرس ايميل شما