۰

ویروس کرونا در هوای آلوده ماندگارتر است

تاریخ انتشار :
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۸۷۰۸
ویروس کرونا در هوای آلوده ماندگارتر است
سالم خبر: در شرایط وارونگی و آلودگی هوا ماندگاری ویروس کرونا در هوا بیشتر است.
 
به گزارش سالم خبر، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران اعلام کرد: اکنون به سمت کاهش شدت موج سوم شیوع ویروس کرونا می رویم اما این وضعیت در تهران به خاطر چگالی جمعیت با کندی پیش می رود و آلودگی هوا نیز مزید علت است.
 
وی با بیان اینکه آلودگی هوا به بخشی از سیستم تنفسی آسیب می زند، تاکید کرد: این شرایط فرد را در برابر ویروس کرونا ضعیف‌تر می کند.
 
در همین چارچوب "انوشیروان محسنی بندپی" استاندار تهران ظهر امروز از ارایه پیشنهاد تعطیلی ۲ روزه همه بخش‌های دولتی، خصوصی و واحدهای تولیدی این استان به دولت خبر داده است.
 
کیفیت هوای تهران در روزهای گذشته ناسالم ارزیابی می شد و امروز نیز هوای پایتخت از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه ای ۱۴۷ ناسالم برای گروه های حساس از جمله بیماران قلبی و ریوی، زنان باردار، کودکان و سالمندان و در آستانه هوای ناسالم برای همه گروه ها است.
 
 از ابتدای امسال ۱۵ روز هوای پاک، ۱۸۱ روز هوای قابل قبول یا همان سالم و ۸۷ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و ۵ روز ناسالم برای همه گروه ها در تهران به ثبت رسیده است.
کد مطلب : ۸۷۰۸
نام شما

آدرس ايميل شما