۰

از خروج دو میلیون قلم دارو از مرزها در ایام نوروز جلوگیری شد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۱۶۵۷۳
سالم‌خبر: فرمانده مرزبانی انتظامی از کشف حدود ۵.۵ تن انواع موادمخدر و جلوگیری از خروج ۲ میلیون قلم دارو از مرزها در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی با اشاره به عملکرد نوروزی فرماندهی مرزبانی فراجا در سال ۱۴۰۳  گفت: مرزبانان کشورمان حضوری جهادی و غیرتمندانه در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خشکی کشورمان داشتند. فرماندهی مرزبانی فراجا با تشکیل قرارگاه نوروزی مقداد، مسئولیت کنترل و مدیریت تأمین نظم و امنیت مرزها را در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان را بر عهده داشت.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری افزود: کلید حل مشکلات تولید است و یکی از پیش زمینه‌های  افزایش تولید امنیت و آسایش حاکم در کشور است، تجربه نشان داده هر کجا مشارکت مردم  و مرزنشینان بوده موفقیت و پیشرفت حاصل شده است، مرزبانی فراجا با فرهنگ سازی و اقناع سازی و مشارکت مردم قصد دارد در سال ۱۴۰۳ در ایجاد امنیت و حفظ آن گام بردارد و در این زمینه مشارکت در تأمین امنیت می‌تواند نقش بسزایی در جهش تولید در جامعه ایفا کند .

گودرزی در بخش دیگر سخنان خود در ادامه به تشریح کشفیات مرزبانان در روند اجرای ماموریت های خطیر به منظور مقابله با باندهای قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ... پرداخت و افزود: در نوروز ۱۴۰۳ قریب به پنج تن و ۴۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران کشف شده است و از طرفی ۲۰ سوداگر مرگ در چندین باند قاچاق دستگیر شدند.

وی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین خبر داد و مطرح کرد: مرزبانان طی این مدت از خروج بیش از دو میلیون قلم انواع داروهای قاچاق که عمده آنها داروهای آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.
 
کد مطلب : ۱۶۵۷۳
نام شما

آدرس ايميل شما