۰

برخی از کادر درمان مسیح دانشوری درگیر کرونا شدند

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۶۱۹۲
برخی از کادر درمان مسیح دانشوری درگیر کرونا شدند
سالم خبر: برخی از پزشکان و پرستاران این بیمارستان درگیر بیماری کرونا شدند.
 
به گزارش سالم خبر، محمدرضا هاشمیان،مدیر بخش ایزوله و قرنطینه بیمارستان مسیح دانشوری با حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما ، با عنوان این مطلب که در مدت ۴۸ ساعت همه بیماران غیر کرونایی از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شدند، افزود: بخش‌های بیمارستان مسیح دانشوری برای پذیرش بیماران کرونایی آماده است.
 
وی ادامه داد: تجهیزات و داروی لازم به اندازه کافی وجود دارد و علاوه بر وزارت بهداشت، مردم هم کمک می‌کنند.
 
هاشمیان با بیان اینکه همه مشکلات با مدیریت درست، قابل برطرف شدن است، افزود: کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری روحیه لازم را دارند و همه در حال کار هستند.
 
هاشمیان افزود: در میان نشانه‌های اولیه کرونا، شایع‌ترین علامت تب است و سردرد و سرفه‌های طولانی از علائم بعدی این بیماری است.
 
وی ادامه داد: در کرونا بر عکس آنفلوانزا، خونریزی در دستگاه تنفسی مشاهده نشده است و روی هم رفته بیماری کرونا هم مانند آنفلوانزا و…، کشنده است، اما مرگ در کرونا در بازه زمانی کوتاه‌تری در حال وقوع است.
 
هاشمیان تصریح کرد: تنگی نفس از نشانه‌هایی است که به محض رویت، فرد باید برای بستری شدن و رسیدگی اقدام کند. البته درست است که درمان قطعی برای کرونا فعلاً وجود ندارد، اما درمان ترکیبی در بیمارستان‌ها در حال اجرا است.
 
مدیر بخش ایزوله و قرنطینه مسیح دانشوری گفت: با توجه به بحث سرعت بالای فراگیری بیماری کرونا، بیمارستان مسیح دانشوری امکان جذب و پذیرش بیماران دیگر مناطق را ندارد و بهتر است هر فرد در بخش یا منطقه خودش تحت درمان قرار گیرد، البته منعی برای مراجعه بیماران به بیمارستان مسیح دانشوری نیست.
کد مطلب : ۶۱۹۲
نام شما

آدرس ايميل شما