۰

تولید و فروش پودر بچه جانسون&جانسون در جهان متوقف میشود

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۱۲۷۹۸
تولید و فروش پودر بچه جانسون&جانسون در جهان متوقف میشود
سالم خبر: جانسون&جانسون دو سال پس از پایان فروش پودر بچه در ایالات متحده و کانادا، فروش و تولید پودر بچه بر پایه تالک را در سطح جهان متوقف می کند.

به گزارش سالم خبر، این غول مراقبت‌های بهداشتی با ده‌ها هزار شکایت از سوی مصرف‌کنندگانی مواجه شده است که ادعا می‌کنند محصولات تالک آن، از جمله نام تجاری فوراً قابل تشخیص پودر بچه جانسون، باعث ایجاد سرطان در آنها شده است.

این شرکت در بیانیه ای گفت: “به عنوان بخشی از ارزیابی سبد جهانی، ما تصمیم تجاری برای انتقال به سبد پودر بچه تمام مبتنی بر نشاسته ذرت گرفته ایم.” در نتیجه این انتقال، تولید پودر بچه جانسون بر پایه تالک در سال 2023 در سطح جهانی متوقف خواهد شد.

در سال 2020، این شرکت اعلام کرد که فروش نسخه مبتنی بر تالک در آمریکای شمالی را به دلیل کاهش تقاضا در پی آنچه که «اطلاعات نادرست» در مورد ایمنی محصول و چالش‌های قانونی اعلام کرد، متوقف می‌کند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که J&J به طور داوطلبانه یک دسته از پودر بچه خود را پس از اینکه تنظیم کننده های سازمان غذا و داروی ایالات متحده مقادیر کمی آزبست را در محصول یافتند، فراخواند.

این شرکت گفت 33000 بطری پودر تالک “بدون احتیاط فراوان” فراخوان خواهد شد.

J&J که گفته است در حال حاضر نسخه مبتنی بر نشاسته ذرت پودر بچه را در سراسر جهان می فروشد، گفت که موضع خود را حفظ می کند که پودر بچه بر پایه تالک باعث سرطان نمی شود.

این شرکت گفت: “موضع ما در مورد ایمنی تالک آرایشی ما بدون تغییر باقی می ماند.” ما قویاً پشت دهه‌ها تجزیه و تحلیل علمی مستقل توسط متخصصان پزشکی در سراسر جهان ایستاده‌ایم که تأیید می‌کند پودر بچه جانسون مبتنی بر تالک بی‌خطر است، حاوی آزبست نیست و باعث سرطان نمی‌شود.»

J&J که با حدود 38000 شکایت قضایی مواجه است، گفت که تصمیم برای توقف فروش این محصول به منظور “بهینه سازی” سبد محصولاتش بوده است.

این شرکت گفت: “ما به طور مداوم سبد خود را ارزیابی و بهینه سازی می کنیم تا کسب و کار را برای رشد بلندمدت به بهترین شکل قرار دهیم.” این انتقال به ساده‌سازی ارائه‌های محصولات ما، ارائه نوآوری پایدار، و پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان، مشتریان و روندهای جهانی در حال تحول کمک می‌کند.»

در ماه آوریل، پیشنهاد سهامداران مبنی بر پایان دادن به فروش جهانی پودر بچه تالک شکست خورد.
کد مطلب : ۱۲۷۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما