۰

بیمه سلامت به ادعای انجمن داروسازان تهران واکنش نشان داد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۲۵۵
بیمه سلامت به ادعای انجمن داروسازان تهران واکنش نشان داد
سالم خبر : سازمان بیمه سلامت ایران، در واکنش به ادعای بازرس انجمن داروسازان تهران مبنی بر اینکه بیمه سلامت برای نسخه های دارویی سقف گذاشته است، توضیحاتی ارائه داد.
 
به گزارش مهر ، به دنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه بیمه سلامت با داروخانه های تازه تاسیس قرارداد نمی بندد، محمد هاشمی سرپرست روابط عمومی و امور بین المل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: در هیچ جای کشور هیچ سقفی برای داروخانه‌ها و بخش‌های سرپایی و پاراکلینیکی از طرف سازمان بیمه سلامت نگذاشته ایم.

وی افزود: گایدلاین‌هایی در بخش بستری از طرف وزارت بهداشت برای ارائه دهندگان خدمت در حال ابلاغ است که سازمان‌های بیمه‌گر نیز موظف به اجرای آن هستند. در نتیجه گایدلاین‌ها و راهنماهای بالینی نباید با سقف اشتباه گرفته شود، زیرا هیچ سقفی از طرف سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته نشده است.

هاشمی درباره مطالبات معوقه داروخانه ها، نیز گفت: در سال ۹۶ به طور میانگین در مورد داروخانه ها دو ماه معوقه داریم و از فروردین ۹۷ نیز به صورت ماهیانه پرداخت‌ها در حال انجام است.  حتی اگر ارائه دهندگان خدمت سند هم ارائه نکرده باشند، ۷۰ درصد به صورت علی‌الحساب و بقیه بعد از دریافت سند پرداخت می‌شود.

وی درباره قراردادهای جدید، اظهارداشت: ادارات کل استان ها می توانند با توجه به بودجه و اعتبارات استانی، قرارداد جدید تنظیم کنند.
کد مطلب : ۱۲۵۵
نام شما

آدرس ايميل شما