خرسندی جامعه پزشکان و داروسازان از برکناری سیاح

17 مهر 1403 ساعت 11:52

سالم خبر: امیر سیاح، سرپرست مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با حکم معاون سیاست گذاری و راهبری اقتصادی وزارت اقتصاد و دارویی برکنار شد و برکناری او با توجه به عملکرد مداخلانه جویانه او در حوزه پزشکی و داروسازی کشور با استقبال جامعه پزشکان و داروسازان کشور مواجه شد.


سالم خبر: امیر سیاح، سرپرست مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با حکم معاون سیاست گذاری و راهبری اقتصادی وزارت اقتصاد و دارویی برکنار شد و برکناری او با توجه به عملکرد مداخلانه جویانه او در حوزه نظام سلامت کشور با استقبال جامعه پزشکان و داروسازان کشور مواجه شد.

مداخله و نگاه از بالا به پایین سیاح طی تصدی او در سال های گذشته در حوزه سلامت در برخی مواقع رویارویی با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو حکایت از عملکرد نامناسب او در طول مسوولیتش بوده است.

از مداخلات او در برخی حوزه های صرف نظام سلامت می‌توان به تصمیمات  احیاء و تفکیک پروانه طبابت از پروانه مطب و حذف شرط کسب امتیاز برای اخذ پروانه طبابت و اشتغال در بخش غیردولتی، مداخله در ارائه ی مجوز به پلتفرم‌ها برای فروش دارو و تعیین ضرب الاجل چهار ماهه برای سازمان غذا و دارو برای تدوین دستورالعمل فعالیت پلتفرم‌های فروش دارو نام برد.  
 


کد مطلب: 17463

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/17463/خرسندی-جامعه-پزشکان-داروسازان-برکناری-سیاح

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com