۰
در حکم انتصاب معاون جدید تحقیقات وزارت بهداشت از سوی سعید نمکی آمده است:

تراوشات غیرعالمانه‌ی مجموعه‌ی قبل اوضاع مدیران ارشد را سخت‌تر کرده بود

تاریخ انتشار :
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۸۲۸۲
تراوشات غیرعالمانه‌ی مجموعه‌ی قبل اوضاع مدیران ارشد را سخت‌تر کرده بود
سالم‌خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در حکم نسبتا مفصلی برای نشاندن فرید نجفی در جایگاه معاونت تحقیقات و فناوری به برخی موارد اختلاف خود با رضا ملک زاده که به گفته ی برخی منابع از ماهها پیش آغاز شده بود، اشاره کرده است.

در بخشی از این حکم آمده است: سال گذشته در نامه ی مهم و آنی ازمعاونت محترم تحقیقات و فناوری درخواست کردم تا این وزارت با استفاده از ظرفیت بی بدیل دانشگاههای علوم پزشکی کشور به جنبه های مختلف بیماری که در نامه مذکور قید شده بود بپردازند و اینجانب را به طور مستمر در جریان قرار دهند متاسفانه تا این لحظه به هیچکدام از این موارد نپرداختند وهرگز مکتوب قابل استنادی که بتوان به عنوان چراغ راه آینده مدیریت بیمار بکار گرفت ارائه نکردند.

بعضی از موارد غیرعالمانه از قبیل عدم ابتلای مجدد گرفتاری 30 میلیون نفر هموطن و ترویج اندیشه ایمنی دسته جمعی ار تراوشات آن مجموعه بود که کار را در مدیریت بیمار و اوضاع مدیران ارشد سخت تر کرد.

در مورد ساخت واکسن و داروهای موثر بر کووید-19 اینجانب کمیته ای تشکیل داده ام که دستاوردهای مطلوبی در عرصه ی بین المللی بروز خواهد داد. ورود سریع جنابعالی به این امر مهم موجب تسریع خواهد شد.

 
کد مطلب : ۸۲۸۲
نام شما

آدرس ايميل شما