۰

صدور ۶ مجوز تردد برای داروخانه‌های شبانه روزی در طرح منع آمد و شد

تاریخ انتشار :
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۸۲۶۹
صدور ۶ مجوز تردد برای داروخانه‌های شبانه روزی در طرح منع آمد و شد
سالم خبر: ۶ مجوز تردد برای داروخانه‌های شبانه روزی در طرح منع آمد و شد از روز شنبه صادر شده است.
 
به گزارش سالم خبر، علی فاطمی نائب رییس انجمن داروسازان ایران، درباره اعمال محدودیت‌‌های تردد از روز شنبه و ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: بنابر هماهنگی های انجام شده با فرمانداری شهرها، نظام پزشکی استان‌ها و انجمن داروسازان اطلاعات داروسازان جمع آوری شد.
 
فاطمی ادامه داد: با فراخوان استانی انجمن داروسازان اطلاعات پلاک خودروهای داروسازان و افراد شاغل در داروخانه‌ها جمع آوری شد و این اطلاعات در اختیار نظام پزشکی هر استان و فرمانداری‌ها قرار گرفت تا داروسازان مشمول جریمه نشوند و بتوانند در دوران اعمال محدودیت همچنان به مردم خدمت رسانی کنند چرا که نیاز به دارو حیاتی است و باید روند خدمت رسانی مشاغل پزشکی مانند داروسازان بدون وقفه ادامه داشته باشد.
 
تعداد مجوزها برای تردد داروسازان در طرح منع آمد و شد
 
نائب رییس انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه به ازای هر داروخانه روزانه ۴ پلاک و به ازای هر داروخانه شبانه روزی ۶ پلاک خودرو مجوز تردد صادر شد، گفت: این مجوزهای تردد صادر شده است تا داروسازان بتوانند به سهولت در دوران محدودیت کرونایی تردد کنند و مشمول جریمه نشوند.
 
فاطمی بیان کرد: همچنین مجوزهای تردد برای افراد مشغول در کارخانه های داروسازی که اغلب خارج شهرها هستند هم صادر شده است تا افرادی ‌که در این زمینه خدمت رسانی می کنند بتوانند به سهولت از شهر خارج و به آن وار د شوند و مشمول جریمه نشوند.
کد مطلب : ۸۲۶۹
نام شما

آدرس ايميل شما