۰

نتایج مطالعات واکسن‌های AstraZeneca-Oxford و Novavax رضایت‌بخش است

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۸۲۲۱
نتایج مطالعات واکسن‌های AstraZeneca-Oxford و Novavax رضایت‌بخش است
سالم خبر: بزرگترین تولیدکننده واکسن در جهان که این روزها در حال تولید واکسن آکسفورد AstraZeneca  Plc's-  Covid-19 است، در حال آمادهسازی 100 میلیون دوز واکسن کرونا تا ماه دسامبر برای یک تلقیح آزمایشی در سراسر هند است.
 
به گزارش سالم خبر از خبرگزاری مینت، آدار پوناوالا، مدیر عامل موسسه
سرم هند، گفت: اگر داده های آزمایش مرحله نهایی نشان دهد که واکسن آکسفورد- آسترازانکا AstraZeneca موثر باشد ، موسسه سرم هندوستان که برای تولید حداقل یک میلیارد دوز همکاری می کند، امکان دارد مجوز اضطراری را در دهلی نو دریافت کند.
 
پونوالا گفت: ما در مورد نتایج مطالعات کمی نگران بودیم اما
آزمایشات انجام  شده‌ی واکسن های  دانشگاه AstraZeneca-Oxford و Novavax بسیار خوب و رضایت بخش به نظر می رسند.
 
مدیرعامل AstraZeneca ، پاسکال سوریوت گفته است که او در حال آماده سازی برای احتمال واکسیناسیون در مقیاس بزرگ از اوایل ماه دسامبر است و به محض کسب مجوز اضطراری تولید ، موسسه هندی سرم همان
داده ها را به همتایان هندی خود ارسال می کند.
 
پوناوالا بار دیگر تأکید کرد که واکسیناسیون کل جهان تا سال 2024 و به دلیل مقرون به صرفه بودن و وجود تولید موانع ، دو سال طول می کشد تا شاهد کاهش واقعی این پاندمی باشیم.
 
وی درباره واکسن فایزر Pfizer گفت: بعید است، بسیاری از کشورها بتوانند
به این واکسن دسترسی یابند ، به این دلیل که همه جا فریزرهای با دمای بسیار پایین برای نگهداری و انتقال این واکسن وجود ندارد. در مقابله با پاندمی یک بیماری و دستیابی به سازوکار مقابله با آن از جمله واکسن همیشه به یاد داشته باشید که سادگی و دسترسی آسان،کلید اصلی موفقیت است.
کد مطلب : ۸۲۲۱
نام شما

آدرس ايميل شما