۰
هاله حامدی‌فر مدیرعامل گروه دارویی سیناژن:

این تفاهم‌نامه هر دو طرف را به سمت تامین داروی با کیفیت بالا و هم‌افزایی سوق می‌دهد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۶۷۲۱
این تفاهم‌نامه هر دو طرف را به سمت تامین داروی با کیفیت بالا و هم‌افزایی سوق می‌دهد
سالم‌خبر: هلدینگ دارویی سیناژن و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) با امضای یک تفاهم نامه به همکاری و مشارکت عمومی_خصوصی با یکدیگر پرداختند.

هاله حامدی‌فر مدیرعامل گروه دارویی سیناژن درباره جزییات این تفاهم‌نامه به سالم خبر گفت: همواره مهمترین اصل در همکاری تفکرات، زبان و درک مشترک است. ما به
این نتیجه رسیدیم در تیم مدیریتی فعلی تی‌پی‌کو که قدیمی‌ترین هلدینگ دارویی کشور است، تفکر مشترک توسعه‌ای و نقاط مشترک اقتصادی و کاری بین دو مدیریت وجود دارد و می‌توان از ظرفیت‌های دو گروه دارویی در جهت هم‌افزایی بهره برد.

وی افزود: درواقع این تفاهم نامه همکاری موجب می‌شود دو گروه از ظرفیت‌های تولیدی،
دانش فنی و شبکه گسترده هر دو شرکت در ابعاد مختلف بهره ببرند.

حامدی‌فر ادامه داد: یک شراکت استراتژیک موجب می شود این دو مجموعه از همه امکانات و نقاط قوت یکدیگر بهره ببرند و فراتر از تامین دارو، ما را به سمت تامین داروی با کیفیت بالا و هم‌افزایی سوق دهد.

وی توضیح داد: در راستای این تفاهم‌نامه شرکت‌های هر دو گروه
دارویی سیناژن و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (TPICO)مشارکت هایی را حول محورهای تولیدی و صنعتی به مدت پنج سال بین گروهی با هم خواهند داشت.

حامدی‌فر ادامه داد: از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه  انجام پروژه‌های مشترک تولیدی، استفاده از ظرفیت طرفین برای تولید قراردادی، همکاری در انتقال دانش فنی، همکاری در
تحقیق و توسعه محصولات جدید، همکاری‌های تجهیزاتی و خدمات مهندسی و توزیع دارو است.

وی درباره ظرفیت و امکان تولید داروهای احتمالی برای درمان بیماری کووید- ۱۹ در مجموعه سیناژن هم اظهار داشت: گروه دارویی سیناژن با توجه به رسالت و تعهدی که در قبال سلامت جامعه بر دوش خود احساس می‌کند در تلاش است با مطالعه بالینی بر روی داروهایی
که مصارف درمانی دیگری داشته‌اند، بتواند در فضایی به‌دور از هیجان زدگی در درمان بیماران مبتلا به کرونا گامی مثبت و محکم بردارد.

وی افزود: برخی از این داروها هم اکنون در فاز مطالعات بالینی قرار دارند و پاسخ‌های مثبتی نیز دریافت کرده‌ایم اما ترجیح ما بر این است که تا اتمام این مطالعات صبور باشیم.
 
کد مطلب : ۶۷۲۱
نام شما

آدرس ايميل شما