۰

دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب شد

تاریخ انتشار :
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۶۱۷۴
دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب شد
سالم خبر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به بیماری ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، سید حسین داودی را به عنوان دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب کرد.
 
به گزارش سالم خبر ،روز جمعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حکم وزیر بهداشت؛ دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب شد. در متن حکم سعید نمکی خطاب به سید حسین داودی آمده است:
 
با توجه به بیماری جناب آقای دکتر حریرچی معاون محترم کل، به موجب این ابلاغ به سمت دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب می‌شوید. امید است با عنایت به پروردگار و با جدیت و پیگیری مستمر در انجام امور محوله مؤید باشید.
 
آزمایش حریرچی معاون کل وزارت بهداشت که در چند روز گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشت، روز ۶ اسفند مثبت اعلام شد.
 
ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تاکنون ۸۰ هزار و ۹۹۷ نفر را مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۶۴ نفر را گرفته است.
 
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر پنجشنبه (روز گذشته) به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.
کد مطلب : ۶۱۷۴
نام شما

آدرس ايميل شما