۰

حال سوختگی در کشور خوب نیست

تاریخ انتشار :
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۶۱۱۴
حال سوختگی در کشور خوب نیست
سالم خبر: دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، گفت: متاسفانه حال سوختگی در کشور خوب نیست و صدای ما غیر از کنگره، جای دیگر شنیده نمی شود.
 
سید حمید صالحی، دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگیدر نهمین کنگره کشوری سوختگی در مرکز همایش های رازی تهران، با اشاره  به ارائه آخرین دستاوردهای سوختگی در کنگره، گفت: ما از طریق کنگره، از آخرین پژوهش های داخلی در حیطه سوختگی مطلع می شویم و دستاوردهای دنیا در زمینه سوختگی را به بحث می گذاریم.
 
وی ادامه داد: برگزاری این کنگره  فرصت مناسبی است که با مسئولین و رسانه ها، از معضلات سوختگی صحبت کنیم.
 
دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، با اشاره به شعار امسال کنگره که آسیب های سوختگی الکتریکی و چالش های پیش رو نامگذاری شده است، گفت: تلاش کرده ایم در این کنگره، راهکارهای عملی و اجرایی را به مسئولین مربوطه ارائه بدهیم.
 
صالحی در ادامه با عنوان این مطلب که متاسفانه حال سوختگی در کشور خوب نیست، تاکید کرد: ما امیدواریم مسئولین کمی بیشتر به مسائل و معضلات سوختگی در کشور توجه کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد فعالیت کمیته های کشوری سوختگی در وزارت بهداشت بودیم که باعث می شد تا حد وزیر هم از وضعیت سوختگی مطلع شود، افزود: متاسفانه طی دو سال گذشته به نوعی صدای ما غیر از کنگره، جای دیگری به گوش نمی رسد.
 
دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، در پایان ابراز امیدواری نمود در کنگره سال آینده، آمار خیلی بهتری از سوختگی در کشور ارائه بدهیم. زیرا، بیماران ما شایستگی دریافت بهترین خدمات را دارند.
کد مطلب : ۶۱۱۴
نام شما

آدرس ايميل شما