۰

خرید ۱۰ هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۶۷۵
خرید ۱۰ هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی
سالم خبر: رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به خرید ۱۰ هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی گفت: هیات امنا با پیش پرداخت هزینه‌ها از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند.
 
به گزارش سالم خبر، مهدی یوسفی گفت : هیات امنا تعداد ۱۰ هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی را در جهت حمایت از تولید داخل خریداری و حتی اقدام به پیش پرداخت هزینه‌ها در این زمینه کرده است.
 
وی با بیان اینکه سرنگ اینفلیتور برای تنظیم فشار مایعی که در حین عمل جراحی آنژیو پلاستی به بدن تزریق می‌شود، کاربرد دارد، افزود: در گذشته سرنگ اینفلیتور از کشورهایی مانند چین و فرانسه وارد می‌شد که خوشبختانه با همت شرکت‌های دانش بنیان، تولیدکنندگان کشورمان و حمایت وزارت بهداشت تولید این کالای مصرفی در کشورمان آغاز شده است.
 
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان کرد: در حال حاضر قیمت سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی تولید داخل که هیات امنا خریداری کرده است تقریبا نصف قیمت خارجی است که از لحاظ کیفیت با نمونه‌های تولید خارج برابری می‌کند و به تایید اداره کل تجهیزات پزشکی رسیده است.
کد مطلب : ۵۶۷۵
نام شما

آدرس ايميل شما