۱
هند طلایه دار تولید لوازم آریش حلال

برندهای مطرح جهان بازار مصرف لوازم آرایش حلال را نشان گرفته‎‌‌اند

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۵۴۴
برندهای مطرح جهان بازار مصرف لوازم آرایش حلال را نشان گرفته‎‌‌اند
سالم خبر: پیش بینی می شود بازار جهانی لوازم آرایشی و بهداشتی حلال تا پایان سال 2023 ، با نرخ رشد 14.1 درصد ، رقمی بالغ  بر 53 میلیارد دلار ارزش گذاری شود.
 
به گزارش "ریسرچ نستر"؛ پیش بینی می شود خاورمیانه به دلیل تمرکز بالای جمعیت مسلمانان ، همچنان جایگاه خود را به عنوان بزرگترین مصرف لوازم آرایشی حلال در منطقه دارا بوده و این در حالیست که هنوز بدنه یک تشکل برای ارائه تاییدیه و گواهینامه محصولات آرایشی بهداشتی حلال در منطقه پا نگرفته است.
 
با توجه به رشد تولید کنندگان لوازم آرایشی معتبر حلال نسبت به شرکت های نام دار محصولات آرایشی مانند سنت لوران و اورئال در جهان ، بازار لوازم آرایشی و بهداشتی حلال در اروپا به سرعت در حال رشد است. این در حالیست که از سال 2009 که کمیسیون بهداشتی اروپا آزمایشات مربوط به لوازم آرایشی بر حیوانات را ممنوع کرد این امر موجب شد سازندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیبات گیاهی در محصولات خود استفاده کنند. همین امر موجب شده است راه محصولات آرایشی و بهداشتی حلال در جهان هموار تر شود.
 
پیش بینی می شود در اواخر سال 2023 ، بازار محصولات آرایشی در آسیا و منطقه ی اقیانوسیه
با نرخ رشد 9.4 درصد ، به رقمی به میزان 2.9 میلیارد دلار برسد . انتظار می رود بازار محصولات آرایشی در آسیا و منطقه ی اقیانوسیه به دلیل افزایش میزان مصرف کنند مسلمان در این منطقه ، افزایش پیدا کند.
 
تحقیقات نشان می دهد که 20 درصد از جمعیت  مسلمانان در جهان در مصرف محصولات حلال دچار نگرانی هستند. اما در حال حاضر با رشد دانش مصرف کنندگان در جهان ، میزان مصرف محصولات حلال ، با درج نشانه ی Halal  (حلال) روی برچسب محصولات مربوطه افزایش می یابد.
 
براساس گفته ی بزرگترین شرکت توسعه صنایع حلال، بسیاری از برند های  شناخته شده و بین المللی در جهان با اضافه کردن لوازم آرایشی حلال به محصولات خود ، میزان فروش خود را افزایش داده اند.
 
کشورهای هند، اندونزی، روسیه، ترکیه و مالزی از کشورهای پیش رو در تولید محصولات آرایشی بهداشتی در منطقه خاورمیانه محسوب می شوند. هند با درآمد 1/5 میلیارد دلار، اندونزی با درآمدی به میزان 7/3 میلیارد دلار، روسیه  5/3 میلیارد دلار، ترکیه با درآمدی به میزان 3/3 و مالزی به میزان 3 میلیارد دلار تولید محصولات آرایشی در آسیا و منطقه ی اقیانوسیه را در دست
گرفته اند.
 
کد مطلب : ۵۴۴
نام شما

آدرس ايميل شما