۰

دوبی در حال بلعیدن توریست های سلامت منطقه است

20 تا ۲۴ میلیون نفر در سراسر جهان برای درمان پزشکی سفر می‌کنند
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۵۱۵۰
دوبی در حال بلعیدن توریست های سلامت منطقه است
سالم خبر: با توسعه گردشگری پزشکی به عنوان یکی از صنایع جهانی پردرآمد در دوبی این کشور در حال بلعیدن توریست های سلامت در منطقه است.

به گزارش سالم خبر، ارزش این صنعت در بازار در حالی حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیار یورو در سراسر جهان برآورد می‌شود که برخی کشورهای حوزه ی خلیج فارس با سرمایه گذاری و تمرکز بر این بخش توانسته اند گوی سبقت از کشورهای منطقه را بربایند.
 
20 تا ۲۴ میلیون نفر در سراسر جهان برای درمان پزشکی سفر می‌کنند حال آنکه با جمعیت رو به پیری در جهان، افزایش هزینه های مراقبت های
پزشکی و مشکلات صنعت بیمه در بسیاری از کشورها دوبی توانسته است با بهره گیری از این فرصت نمودار نرخ تولید ناخالص داخلی خود را به نقاط بالاتری هدف گذاری کند.

وزارت بهداشت این کشور از سال ۲۰۱۴ میلادی یک برنامه راهبردی برای گردشگری پزشکی درپیش‌ گرفت تا روی نیازهای بیمارانی که برای درمان پزشکی سرمایه گذاری کند.

رییس یک بیمارستان دراین کشور درباره افزایش تعداد کسانی که برای عمل جراحی به این بیمارستان می‌آیند، می‌گوید: تعداد بیمارانی که از خارج به بیمارستان ما مي‌آيند پنج درصد
بیشتر شده است. این افراد از چهار گوشه دنیا از روسیه، اروپا، ایتالیا، اسپانیا، بریتانیا، آمریکای شمالی، آفریقا و جنوب آسیا برای درمان به بیمارستان ما می‌آیند.

بیماران با استفاده از پورتال اینترنتی اداره بهداشت دوبی می‌توانند برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

برنامه ریزی برای بیماران به گونه ایست که می‌توانند پرواز و هتل محل اقامتشان را رزرو کرده و حتی برای مراحل بعد از جراحی و مدتی که باید در دوران نقاهت قبل از بازگشت به کشورشان در دوبی بمانند و برنامه‌‌ریزی کنند.
 
کد مطلب : ۵۱۵۰
نام شما

آدرس ايميل شما