۰

ورود یک کارخانه داروسازی جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۸۷۸
ورود یک کارخانه داروسازی جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی
سالم خبر : رییس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت از ورود یک کارخانه داروسازی جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی خبر داد.
 
قاسم صادقی رییس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت، درباره ساماندهی بازار کارپول دندانپزشکی و عرضه و توزیع مناسب به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : ٢ شرکت داروسازی در تولید کارپول دندانپزشکی فعال هستند و بنا داریم که نیاز کارپول را از تغییر تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم.
 
به زودی؛ ورود یک کارخانه داروسازی جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی/ فرمول جدید وزارت بهداشت برای تامین داروی بی حسی دندانپزشکی
 
ورود یک کارخانه جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی
 
رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت از ورود یک کارخانه جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی خبر داد و گفت: باتوجه به سیاست‌های وزارت بهداشت مبنی بر حمایت از تولید داخل در راستای تامین کارپول به زودی یک کارخانه داروسازی تولید کارپول دندانپزشکی را آغاز خواهد کرد.
 
وی درباره کاهش عرضه کارپول به بازار بیان کرد: باید توجه داشت کارپول دندانپزشکی که تولید می‌شود دو هفته بعد مجوز ورود به بازار را پیدا می‌کند و چرا که این دارو دو هفته زمان نیاز دارد تا شرایط پایدار مصرف را داشته باشد.
 
رییس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: یک شرکت‌ تولید و پخش کارپول دندانپزشکی برای ساماندهی توزیع خود به بازار از ابتدای خرداد تاکنون کار پول دندانپزشکی در بازار توزیع نکرده است و برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا کارپول های تولید شده در بازار توزیع شود .
 
 
روش جدید توزیع کار پول دندانپزشکی
 
رییس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت به روش جدید توزیع کار پول دندانپزشکی برای حل مشکل دندانپزشکان اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا کارپول دندانپزشکی برای ساماندهی بازار از طریق تعاونی دندانپزشکان ایران نیز توزیع شود  چرا که این تعاونی ۸ هزار عضو دندانپزشکی دارد و توزیع داروی بی حسی دندانپزشکی از این طریق به به حذف واسطه‌ها و دلال بازی‌ها کمک می‌کند.
 
وی ادامه داد: توزیع دارو بی حسی دندانپزشکی یا کارپول از طریق تعاونی دندانپزشکان ایران منافی منافع شرکت پخش نیست چرا که شرکت های پخش می توانند از طریق سازمان غذا و دارو داروی بی حسی دندانپزشکی را توزیع کنند و توزیع کار پول از  طریق تعاونی دندانپزشکان ایران راهکاری است که کار پول به دست دندانپزشکان به عنوان مصرف کنندگان واقعی برسد.
 
به زودی؛ ورود یک کارخانه داروسازی جدید به چرخه تولید کارپول دندانپزشکی/ فرمول جدید وزارت بهداشت برای تامین داروی بی حسی دندانپزشکی
 
توزیع آزمایشی کار پول دندانپزشکی تا سه ماه از طریق تعاونی دندانپزشکان
رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: مقرر شده است تا توزیع کار پول از طریق تعاونی تعاونی دندانپزشکان ایران به مدت سه ماه به صورت آزمایشی اجرا شود و اگر شرایط مطلوب بود و رضایتمندی دندانپزشکان حاصل شده بود این روش توزیع ادامه خواهد داشت.
 
صادقی یادآوری کرد: تامین نیازهای بخش خصوصی اعم از مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی از طریق تعاونی انجمن دندانپزشکی ایران و تامین نیاز بخش دولتی و دانشکده های دندانپزشکی از طریق شرکت پخش صورت می‌گیرد.
 
رییس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: تامین ماده اولیه داروی بی حسی دندانپزشکی صورت گرفته است تا تولیدکنندگان نگرانی از ماده اولیه نداشته باشند و نگرانی جدی نداریم و بنا داریم تا برای ذخیره سازی برنامه ریزی کنیم.
کد مطلب : ۴۸۷۸
نام شما

آدرس ايميل شما