۰
وزیر بهداشت و فرمانده ی قرارگاه سازمان غذا و دارو درگفت و گو با سالم خبر:

به موقع از مدیران مستعفی سازمان غذا و دارو دلجویی می‌کنیم

اداره قرارگاهی حوزه های استراتژیکی مانند سازمان غذا و دارو مربوط به دوره های بحران زده است و نیاز به مدیریت و فرماندهی ویژه دارد
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۸۶۷
به موقع از مدیران مستعفی سازمان غذا و دارو دلجویی می‌کنیم
سالم خبر: وزیر بهداشت و درمان گفت: اگرچه ما تجربه ای در اداره قرارگاهی سازمان غذا و دارو نداریم اما باید تاکید کنم که اداره قرارگاهی حوزه های استراتژیک اتفاقا مربوط به دوره های بحران زده است و نیاز به مدیریت و فرماندهی ویژه دارند.

سعید نمکی در گفت و گو با سالم خبربا بیان اینکه در قرارگاه سازمان غذا و دارو همه اعضای هیات اجرایی خود صاحب سمت
هستند، افزود: اعضای این قرارگاه در حوزه مربوط به خود حق امضا دارند ضمن آنکه در جایگاه خود مسوولیت مستقیم داشته و پاسخ گو هستند.

وی همچنین اظهار داشت: در واقع این هیات اجرایی برای چابک سازی و یکپارچه سازی سیستم ایجاد شده است تا تصمیمات مهم به شکل جزیره ای اتخاذ نشوند.
بنابراین می توانیم ادعا کنیم با نگاهی آینده نگرانه این تصمیم گرفته شد
و به اجرا درآمد.

نمکی هدف از تشکیل این قرارگاه همچنین توضیح داد: این تشکیلات تا دوره ای که تحریم ها ما را با مشکلات فراوانی مواجه کرده و می کنند هست و کمک می کند ما بتوانیم بهترین و بی نقص ترین و عملیاتی‌ترین تصمیم ها را در کمترین زمان ممکن اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش در مورد نحوه ی تعامل با مدیر پیشین سازمان غذا و دارو و هم چنین
مدیر کل اداره دارو که جزو کارآمدترین و موفق ترین مدیران سازمان غذا و دارو تاکنون بوده اند و عدم استفاده از حضور آنها در قراگاه جدید موجب نمی شود که علاوه بر خدشه دارشدن وجهه ی کاری آنها از انگیزه کار برای سایرین نیز کاسته شود گفت: ما از این بزرگواران به موقع دلجویی خواهیم کرد و در آینده نیز از آنها و تجربه و دانش شان بهره خواهیم برد.
 
کد مطلب : ۴۸۶۷
نام شما

آدرس ايميل شما