۰
براساس آخرین آمار در سال 2019

کشورهای آسیا و اقیانوسیه همچنان در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی پیشرو اند

آموزش و ترویج زیبایی در شبکه های اجتماعی بازار محصولات آرایشی و بهداشتی را رونقی دیگر بخشیده است
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۲۶
کشورهای آسیا و اقیانوسیه همچنان در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی پیشرو اند
سالم خبر: براساس آخرین آمار، بازار محصولات آرایشی و بهداشتی در کشورهای آسیا و اقیانوسیه با رشد تقریبی 14.9 میلیارد دلار در سال 2019 پیش رو خواهد بود.

به گزارش سالم خبر؛ در سال 2016 بازار جهانی لوازم آرایشی و بهداشتی تقریبا 4 درصد نسبت به سال قبل رشد داشت. محصولات مراقبت پوستی، مراقبت از مو، آرایشی، عطر، لوازم بهداشتی ، دئودورانت، لوازم بهداشتی دهان، جزء اصلی محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند.

محصولات مراقبت از پوست در این رده بندی به عنوان رده پیشرو در حال فعالیت هستند، به طوری که حدود 36 درصد از بازار محصولات آرایشی بهداشتی
را تشکیل می دهند. میزان سهم محصولات مراقبت از مو در این بازار بیش از 23 درصد بوده است، در حالی که در سال 2016، 18.2 درصد بوده است.

پیش بینی شده است که محصولات مراقبت از پوست در بین سال های 2014 و 2019، 20.1 میلیارد دلار رشد داشته باشد. از آغاز سال 2016، رهبر این بازار پر هیاهو، قاره ی آسیا و اقیانوسیه بوده است،  که تقریبا 40 درصد از بازار جهانی را تشکیل می دهند. بین سال های 2016 و 2021، بازار آرایشی و بهداشتی آسیا و اقیانوسیه با رشد تقریبی 14.9 میلیارد دلار همراه خواهد بود.
 
تولید لوازم آرایشی و زیبایی توسط تعدادی از شرکت های چند ملیتی کنترل
می شود که می توان به شرکت های  L'Oréal، Unilever، Procter & Gamble، Estee Lauder، Shiseido  و Lancôme و غیره اشاره کرد. از سال 2016، شرکت فرانسوی L'Oréal  توانست رهبری صنعت آرایشی و بهداشتی را در دست خود بگیرد به طوری که در سال 2018 توانست حدود 28.6 میلیارد دلار درآمد کسب کند. این شرکت در سال 2017 ارزشی بالغ بر 23.89 میلیارد دلار پیدا کرد.

 L'Oréal  نیز یکی از شرکت های پیش رو در نوآوری لوازم آرایشی است که توانسته در مجموع 314 نمونه مختلف از انواع محصولات آرایشی را در سال 2015 ثبت کند.
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به مدد شبکه های اجتماعی مانند
Instagram و YouTube توانسته اند محبوبیت زیادی کسب کنند. این پلتفرم ها نه تنها در میان گروه های خاص بسیار تاثیر گذار هستند، بلکه تقاضا برای محصولات آرایشی و زیبایی را ایجاد می کنند و شکاف میان برند های لوازم آرایشی و مصرف کنندگان را پر می کنند. از سال 2015، نزدیک به نیمی از ویدیوهای زیبایی در YouTube، آموزشی بودند. این آموزش ها به منظور ترویج بینندگان برای یادگیری موضوعات مربوط به زیباییست. از این رو، شبکه های اجتماعی توانسته اند میزان محبوبیت خود و همچنین فروش خود را به میزان قابل توجهی در میان مصرف کنندگان افزایش دهند.
 
کد مطلب : ۴۵۲۶
نام شما

آدرس ايميل شما