۰
وزیر بهداشت و درمان در پاسخ به سوال سالم‌خبر:

اطمینان دارم 500 میلیون یورو در مسیر صحیح جریان پیدا خواهد کرد

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۲۷۸
اطمینان دارم 500 میلیون یورو در مسیر صحیح جریان پیدا خواهد کرد
سالم خبر: با دانشگاه هایی که ارز تخصیصی 500 میلیون یورو  را بدست بخش دارو و تجهیزات پزشکی نرسانده اند برخورد خواهم کرد و اگر جابه جایی برای این ارز اتفاق افتاده باشد به سمت مسیر اصلی برگشت داده خواهد شد؛  هرچند من هنوز به این جمع بندی نرسیده ام.

سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان امروز در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال سالم خبر مبنی بر اینکه با توجه به صحبت های رییس سازمان بیمه سلامت مبنی بر اینکه منابع حاصل از  500 میلیون یورو به بخش های مورد نظر تزریق شده اند اما سبد هیچ یک از شرکت های پخش دارو چنین مساله ای را نشان نمی دهد، به طوریکه آنها ادعا می کنند همچنان به روش معیوب گذشته پول دریافت می کنند گفت: نیت اصلی تخصیص این بودجه بهبود وضعیت تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی است که من هم به شدت آن را دنبال می کنم. 
 
وی همچنین افزود: گزارش هایی در این باره به دست من رسیده اما هنوز من را به جمع بندی در این باره نرسانده است و قانع نشدم که چه اتفاقی افتاده است. 

نمکی عنوان کرد: به هر حال اطمینان دارم که این پول در مسیر صحیح جریان پیدا خواهد کرد و گزارش صحیح آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت ؛ زیرا شفافیت جزء اصلی کار من است.
 
وی اظهار داشت: البته ممکن است شرکت های پخش دارو هم آنچه مطرح کرده اند صحیح نباشد و این پول را گرفته باشند و بابت بدهی های آنها از جمله بدهی های بانکی برداشت شده و به دست تولیدکنندگان نرسیده باشد.
کد مطلب : ۴۲۷۸
نام شما

آدرس ايميل شما