۰

اسامی دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت اعلام شد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۲۵۹
اسامی دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت اعلام شد
سالم خبر : قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اسامی دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید این وزارتخانه برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را اعلام کرد.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، حمید اکبری در خصوص لیست جدید دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ گفت: با بررسی‌های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در نظر گرفتن سه نظام رتبه‌بندی معتبر بین‌المللی Times، QS ، Shanghai لیست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تأیید وزارت متبوع جهت ورودی‌های سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی مشخص و اعلام گردید.
 
وی افزود این لیست سالیانه مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته و در سال تحصیلی مذکور صرفاً دانشگاه‌های موجود در این لیست جهت ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی در خارج از کشور مورد تأیید می‌باشد.
 
اکبری ادامه داد: با توجه به مصوبه هفتادمین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی، امکان انتقال دانشجویان به داخل کشور که از ابتدای سال ۲۰۱۹ (۱۱ دی ۱۳۹۷) تحصیل خود را در یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید خارج از کشور آغاز نموده‌اند، ممنوع شده و صرفاً در صورت اتمام تحصیل این افراد، مدارک صادره طبق ضوابط اعلام شده قابل ارزشیابی می‌باشد.
 
وی تاکید کرد کالج‌های وابسته به دانشگاه اصلی نامبرده شده در لیست و شعب آن در سایر دانشگاه‌ها مورد تأیید نبوده و مدارک صادره از آنها قابل ارزشیابی نمی‌باشد.
 
برای دریافت لیست دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید.
کد مطلب : ۴۲۵۹
نام شما

آدرس ايميل شما