۰

تشخیص 40 درصد از سرطان‌های پستان دیرهنگام است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۹۱۱
تشخیص 40 درصد از سرطان‌های پستان دیرهنگام است
سالم خبر : فلوشیپ جراحی سینه مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سالانه حدود 15 هزار نفر مبتلا به سرطان سینه در ایران شناسایی می شوند که بین 4 تا 6 هزار نفر آنان معادل حدود 40 درصد، دیر شناسایی می شوند.
 
 محمد هادی زاده در گفت و گو با ایرنا برلزوم تشخیص بموقع سرطان سینه در کشور تاکید کرد و گفت: با افزایش آگاهی زنان می توان به این هدف مهم دست یافت و همچنین خدمات بهتری به آنان ارایه کرد تا زندگی عادی داشته باشند.

وی اظهار داشت: هرچند شناسایی مبتلایان به این سرطان در کشور نسبت به سال های گذشته بیشتر شده اما هنوز تعداد زیادی از موارد ابتلا با تاخیر تشخیص داده می شوند که این وضعیت با افزایش اطلاع رسانی باید رفع شود. 

هادی زاده تصریح کرد: مداوای بیماران، کاهش هزینه های درمانی و ارائه خدمات مناسب تر از جمله مزیت های تشخیص بموقع است.

 پیشرفته ترین اعمال جراحی سرطان سینه در ایران انجام می شود

وی با اشاره به اینکه پیشرفته ترین اعمال جراحی سرطان سینه در ایران انجام می شود، بیان داشت: ممکن است که این اعمال جراحی در همه جای کشور اشاعه نیافته باشد اما در این مراکز تمام اعمال جراحی این بیماری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در کیفیت درمان وضعیت خوبی داریم، گفت: در این مرکز خدمات مناسب و با کیفیت عالی در اختیار بیماران مبتلا به سرطان سینه قرار می گیرد.

هادی زاده ادامه داد که ما برخلاف گذشته برای درمان سرطان، سینه را برنمی داریم اما در برخی از شهرستان هنوز جراحان ما به راحتی سینه بیمار را برمی دارند که با این کار فرد بیمار تقریبا از زندگی عادی خارج می شود.

وی بیان داشت که آمادگی آموزش به مردم و پزشکان را داریم تا خدمات مناسب و اطلاعات صحیح در اختیار آن قرار گیرد تا بهترین کیفت درمان سرطان سینه را کشور داشته باشیم.
 
کد مطلب : ۳۹۱۱
نام شما

آدرس ايميل شما