۰

دارو تاکنون ۱.۶ میلیارد دلار ارز دولتی گرفته است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۱۱۴
دارو تاکنون ۱.۶ میلیارد دلار ارز دولتی گرفته است
سالم خبر : رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تاکنون ۲.۷ میلیارد دلار برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص‌ یافته است، گفت: در زمینه تخصیص ارز در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
 
به گزارش سالم خبر از مهر ، غلامرضا اصغری با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در مجموع ۳.۵ میلیارد دلار برای تامین دارو و تجهیزات در نظر گرفته‌ شده است که از این میزان، ۲ میلیارد دلار برای تامین دارو و مواد اولیه دارویی و ۱.۵ میلیارد دلار برای تامین تجهیزات پزشکی در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰  میلیون دلار از ارز دارو تخصیص‌یافته است، افزود: از میزان ارز تخصیص‌ یافته ۶۰۰ میلیون دلار ماده اولیه و یک میلیارد دلار داروی موردنیاز کشور تامین شده است.

رییس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار از ارز موردنیاز تامین تجهیزات پزشکی نیز تخصیص‌یافته و به‌ این‌ترتیب تنها ۸۰۰ میلیون دلار از ارز تامین دارو و تجهیزات باقی‌مانده است که به‌مرورزمان تخصیص می‌یابد و خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز داروی مورد نیاز مشکلی وجود ندارد.
کد مطلب : ۳۱۱۴
نام شما

آدرس ايميل شما