۰

اولین سلامتکده طب سنتی ایرانی یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۲۷۹
اولین سلامتکده طب سنتی ایرانی یزد افتتاح شد
سالم خبر : اولین سلامتکده تخصصی طب سنتی ایرانی استان یزد با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر خود به استان از مرکز ناباروری یزد بازدید و بعد از آن اولین سلامتکده تخصصی طب سنتی ایرانی در یزد را افتتاح کرد.

این سلامتکده با اعتباری دولتی توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مساحتی بالغ در دو هزار متر زیربنا و درسه طبقه ساخته شده است. در این سلامتکده تمامی پزشکان دارای تخصص طب سنتی هستند و کلیه خدمات مربوط به فصد، حجامت با هزینه دولتی برای مراجعین انجام می شود.

همچنین مرکز خدمات جامع سلامت حاجی مقصودی یزد با حضور وزیر بهداشت، استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت حاجی مقصودی با زیربنای 2300  متر و در زمینی به مساحت 1600 متر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یزد توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. این مرکز به همت خیر بزرگوارحاج غلامرضا حاجی مقصودی ساخته و جمعیتی حدود 30 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خدمات جامع سلامت شامل بهداشت محیط، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، بهداشت حرفه‌ای، واکسیناسیون، آزمایشگاه، مراقب سلامت و مشاوره ازدواج، از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز است.

همچنین هلی‌پد و پایگاه اورژانس شهید ذولفقاری یزد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر خود به استان هلی پد و پایگاه اورژانس شهید ذوالفقاری یزد را افتتاح کرد.

پایگاه اورژانس شهید ذولفقاری در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع توسط خانواده شهید ذوالفقاری با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ساخته و تجهیز شده است.
کد مطلب : ۲۲۷۹
نام شما

آدرس ايميل شما